Ο νόμος του δυνατού ,στο ποιος είναι ο δυνατός τελικά.

Το δίκαιο  σε σχέση με το άδικο είναι αυτό που όλοι πολεμάμε, από μικρά παιδιά.
Θυμάμαι ακόμα, στο δημοτικό να μου αρπάζουν τα πιο μεγάλα παιδιά το κολατσιό μου στο διάλειμμα.

     Έως και το μεροκάματο αργότερα ,την οικογένεια ,τη ζωή ο νόμος του δυνατού είναι το δίκαιο λένε!
Λοιπόν τα βλέπω αλλιώτικα τα πράγματα ,δεν ξέρω αν έχω το σωστό στο μυαλό μου μα πιστεύω  πως ο "δυνατός" είναι ο αδύνατος σ αυτή τη ζωή!


Οι  άνθρωποι με λογισμικό  "συναίσθημα" , ονομάζουν "ζώα" τα συμπαθή τετράποδα και τα κακοποιούν , τα ζώα ακόμα και κλωτσιές να φάνε από "εσένα" κουνάνε την ουρά όταν σε δουν ποιος είναι ο δυνατός ...

Τα παιδιά που τόσο συχνά άδικα λόγο των προβλημάτων μας , αδικούμε  γιατί απλά είναι αδύναμα ,μέσα στην οικογένεια δεν έχουν λόγο και άποψη. 
Μετά από τη τιμωρία και το άδικο ξύλο που έχουν εισπράξει  τρέχουν στην αγκαλιά μας και μας λένε "σ αγαπάω" ποιος είναι ο δυνατός...

Ακόμα και αν σε απολύσουν θα φας κλωτσιά από μπότα στα μούτρα  σε μια διαμαρτυρία /απεργία /πορεία από τον δυνατό αστυνομικό. 
 Και εσύ εκεί πάντα νομοταγής πολίτης ,ποιος είναι ο δυνατός ....   

Άπειρα τα παραδείγματα που μπορώ να καταθέσω ,και ξέρω το ακούσει χιλιάδες φορές, το μεγάλο ψάρι τρώει το μικρο.

Άποψή μου, και αυτή εκφράζω σ αυτό το άρθρο  είναι  "Ο δυνατός είναι ο αδύναμος" .

Ποιος είναι ποιο δυνατός αυτός που συχωρνάει η αυτός γυρεύει εκδίκησή , αιώνιο ερώτημα.

dominoart




 Να φέρεις την αγάπη, να δώσεις το φιλί,
να θυμηθείς πως είναι να παίζεις σαν παιδί.


        

Σχόλια